Період навчання в Університеті Грінченка
2023-2024
Освітня програма
Соціальна педагогіка
Тема магістерської роботи
Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки в умовах центру соціально-психологічної реабілітації дітей
Місце роботи й посада
2021-2023 рр. – Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Служби у справах дітей та сім’ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Києва- провідний юрисконсульт;
2023 – по теперішній час – Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Служби у справах дітей та сім’ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) м. Києва-директор.
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
Це підтвердження того, що прагнення до знань і розвитку не має меж, адже цей диплом став логічним продовженням мого професійного та особистісного шляху.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Серед моїх професійних здобутків я вважаю поступове становлення як фахівця-юриста, яке розпочалося з посади юрисконсульта в Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей, де я мала можливість закласти фундамент своїх практичних навичок і впевнено зростати в професії. Важливим етапом моєї діяльності став 2022 рік, коли в умовах воєнного стану я взяла на себе відповідальність за відновлення роботи Центру та виконання обов’язків керівника без попереднього досвіду управління, зіштовхнувшись із кадровими викликами та необхідністю забезпечити безперебійне функціонування закладу в кризовий період. Призначення мене директором Центру у 2023 році стало підтвердженням мого професійного зростання. Завдяки здобутим знанням під час навчання в соціальній сфері, я змогла систематизувати практичний досвід, поглибити розуміння специфіки управління соціальною установою та покращити якість прийняття управлінських рішень.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Знання й уміння, здобуті під час навчання в Київському університеті імені Бориса Грінченка, стали для мене практичною основою в управлінській та соціальній діяльності. Завдяки системній подачі матеріалу та професіоналізму викладачів кафедри, які надавали максимум корисної інформації, я поглибила розуміння особливостей роботи з дітьми, налагодження командної роботи та управління соціальною установою. Ці знання допомогли мені ефективніше організовувати діяльність Центру, впевнено приймати управлінські рішення та впроваджувати нові підходи у роботі з дітьми.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті? Що закарбувалося в пам`яті найбільше?
Найціннішим у освітньому процесі для мене було те, що навчання мало практичну спрямованість: ми активно розглядали практичні кейси, мали можливість аналізувати реальні ситуації та шукати шляхи їх вирішення. Навіть під час онлайн-зустрічей викладачі забезпечували можливість практичної роботи, що дозволяло ефективно опановувати матеріал. Особливо цінними стали поради викладачів щодо застосування отриманих знань на практиці, а також рекомендації літератури для самостійного опрацювання, які й досі допомагають у моїй професійній діяльності.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Сучасному соціальному працівнику необхідні такі soft skills: емоційний інтелект, комунікабельність, вміння працювати в команді, стресостійкість, критичне та креативне мислення, навички ефективного вирішення конфліктів, здатність до самоорганізації та адаптивність до змін.
Яким є Ваше життєве гасло?
Для мене немає глухих кутів — є лише нові маршрути.