Період навчання в Університеті Грінченка
2023-2024
Освітня програма
Соціальна педагогіка
Тема магістерської роботи
Соціально-педагогічна робота з дітьми у внутрішньо переміщених сім’ях
Місце роботи й посада
Серпень 2017 р. - Березень 2022 р. Міжнародний ліцей "Глобус" – вихователь групи продовженого дня
Травень 2022 р. – до сьогодні БО «Благодійний Фонд «Карітас-Київ» – керівник дитячо-молодіжного напряму
Що для Вас означає бути випускницею Київського університету імені Бориса Грінченка?
Це не лише про здобуті знання, а й про місію змінювати світ навколо себе через служіння людям, освіту та активну громадську діяльність.
Що Ви вважаєте своїми професійними здобутками в науковій та (чи) практичній діяльності?
Моя магістерська робота має важливе значення, адже питання адаптації дітей ВПО є однією з ключових соціально-педагогічних проблем сучасної України. Внесок у розуміння соціальної адаптації, психологічного супроводу та інтеграції дітей у внутрішньо переміщених сім’ях. Проведення просвітницьких заходів для педагогів і батьків щодо підтримки дітей ВПО. Використання напрацювань у професійній діяльності, працюючи у благодійному фонді керівником дитячо-молодіжного напряму. Участь у конференціях, публікація статей, обмін досвідом із колегами.
Яким чином знання й уміння, здобуті за час навчання в Університеті, вплинули на Ваш професійний розвиток, допомагають в роботі?
Навчання в Університеті Грінченка стало не лише освітнім, а й життєвим досвідом, що допомагає мені працювати в соціальній сфері. Сформована мережа підтримки між викладачами, студентами та випускниками дає можливість постійно вдосконалювати свої навички, обмінюватися досвідом та розвивати професійну діяльність. Це і є головна перевага університету – не просто готувати спеціалістів, а створювати сильну спільноту людей, які змінюють суспільство на краще.
Що було для Вас найцінніше в освітньому процесі під час навчання в Університеті? Що закарбувалося в пам`яті найбільше?
Найціннішим під час навчання в Київському університеті імені Бориса Грінченка для мене стала атмосфера підтримки, поваги, толерантності, емпатії та розуміння, яку створювали викладачі. Це не просто теоретичні поняття, а цінності, що стали основою мого професійного та особистісного зростання.
Найбільше мені закарбувалося в пам’яті теплі та відверті бесіди з викладачами, які мотивували не боятися труднощів у професії. Практичні заняття, де ми не просто слухали лекції, а розбирали реальні кейси, шукаючи шляхи допомоги дітям, сім’ям, громадам.
Які soft skills необхідні сучасному соціальному працівнику?
Сучасний соціальний працівник — це не лише фахівець, який знає теорію, а й людина з високим рівнем емоційного інтелекту, комунікабельності, стресостійкості та організованості. Саме soft skills допомагають йому ефективно виконувати свою місію та робити світ кращим.
Яким є Ваше життєве гасло?
«Життя – це постійний рух, нові цікаві знайомства і взаємодопомога»