«Стратегії втручання при складних порушеннях розвитку»
«Тренінги професійного зростання»
У 2014 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю Психологія, отримала кваліфікацію «Психолог загальноосвітніх спеціальних та реабілітаційних закладів»
У 2015 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю Психологія (спеціальна, клінічна), отримала кваліфікацію «Викладач спеціальної психології; психолог (спеціальний, медичний)».
Інститут спеціальної педагогіки та психології НАПН України, відділ освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, аспірант (2020 рік, продовжую навчання)
З 2015 по 2024 рр. працювала практичним психологом, вчитель-дефектолог у спеціальній школі №26 для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, м. Київ.
З вересня 2024 року працює в Київському університеті імені Бориса Грінченка, викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.
Стажування та підвищення кваліфікації
«Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутичним спектром розладу», березень-травень 2015 р. (Київський Університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти).
«Недирективний підхід в роботі з дитиною з аутизмом», травень 2017 ( Мальтійський Центр допомоги дітям-інвалідам та їх батькам в Кракові).
«Аутизм: діагностика та терапія» серпень 2017 р. ( SGST, п. Роман Фішер, п. Крістоф Гілой).
«Практика заміщуючого онтогенезу для дітей з РАС», листопад 2018.
«Використання ерготерапії в комплексній реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку», листопад 2018 року ( ВГО «Наукове товариство інвалідів "Інститут соціальної політики» , С.М. Задунайська).
«Розроблення системи освітніх послуг для дітей з інтелектуальними порушеннями, зокрема спектру аутизм», квітень 2019 рік, (Львівський національний університет імені Франка, ГО "Справа Кольпінга в Україні).
«Психолого-педагогічний супровід осіб з особливими потребами в інклюзивній та спеціальній освіті», травень 2019 (Львівський національний університет імені Франка, ГО «Справа Кольпінга в Україні», AWO-Bezirksverband Braunschweig e.v.).
«АВА доступно. АВА як універсальний підхід для розвитку і навчання в кожному середовищі», травень-червень 2019 ( AGAPE MINISTRIES, INC, Dr.Theresa cianciolo, M.A., M.S., PhD).
«Методики психологічної та фізичної протидії агресії», листопад 2019 ( AGAPE MINISTRIES, INC, Dr.Theresa cianciolo, M.A., M.S., PhD).
«Професійна реабілітація осіб з інтелектуальною недостатністю», 2020 рік ( Львівський національний університет імені Франка, ГО «Справа Кольпінга в Україні»).
«Сенсорна інтеграція дитини з мовленнєвими порушеннями», вересень-грудень 2022 року
Короткотермінова психотерапія, зосередження на рішенні, Рівень А (консультування) (BSFT), Українське Товариство Системної та Короткотермінової психотерапії, березень-травень 2024.
Наукова діяльність
Тема дисертаційного дослідження «Елементи тілесно орієнтованої терапії в роботі з дітьми, які мають комбіновані вади розвитку» на здобуття наукового ступеня доктор філософії зі спеціальності 053 Психологія.
Публікації
Бродецька, А. Робота практичного психолога в інклюзивному класі (групі): алгоритм першого етапу. Збірник матеріалів VІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології «Діти з особливими потребами: від рівних прав – до рівних можливостей» (Київ, 7-8 жовтня 2021 р.). С. 27-31. URL : https://drive.google.com/file/d/1uwaacpnShZQmdbSE29Bpj0xjZyJ7Yhhc/edit
Мякушко О. І., Бродецька А. А. Елементи тілесного орієнтованої терапії у роботі практичного психолога з учнями зі складними порушеннями розвитку. Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Українська психологія ХХІ століття. Початок. (Дні української психології в Берліні). (Київ, 27-28 квітня 2023 р.). С. 375-381. URL : http://doi.org/10.33120/UPS21Proceedings-2023
Бродецька, А. Застосування елементів тілесно-орієнтованої терапії для дітей з освітніми потребами у умовах війни. Матеріали Всеукраїнської конференції молодих вчених «Освіта осіб з особливими потребами в дії: реалії в умовах війни» (Київ, 29 лютого 2024 р.). С. 21-26. URL : https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/740058