Участь здобувачів освіту у науково-методичному семінарі «Психолінгвосинергетика навчання молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами», 26.04.2024р.

26 квітня 2024 року здобувачі першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта ОП Логопедія долучилися до науково-методичного семінару «Психолінгвосинергетика навчання молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами», зорганізованого відділом логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України в межах виставки «Освіта та кар’єра-2024» від Національної академії педагогічних наук України.
В рамках семінару було презентовано низку доповідей на актуальні теми сучасної логопедії. А саме:
Еляна Данілавічютє  (кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, в.о. завідувача відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України)  з доповіддю “Сутність психолінгвосинергетичного підходу до організації навчання молодших школярів
з особливими мовленнєвими потребами”;  Людмила Трофименко (кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу логопедії)  з темою “Психолінгвосинергетика навчання молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами (граматичний компонент)”; Юлія Рібцун (кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, старший науковий співробітник відділу логопедії) - “Використання пізнавальних завдань у психолінгвосинергетиці навчання молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами”; Зоряна Мартинюк (кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу логопедії) - “Психолінгвосинергетика навчання молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами (фонетичний компонент); Ольга Аркадьєва (кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу логопедії) - “Психолінгвосинергетика навчання читання молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами” та Галина Грибань (науковий співробітник відділу логопедії) з доповіддю “Психолінгвосинергетика навчання молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами (лексичний компонент)”.
Щиро вдячні спікерам за змістовні, пізнавальні виступи та можливість студентам поповнити свої “валізки” професійних знань!

OON 04 min